Thursday, May 26, 2011

mari bercuti!!

salam alaik..=)

Alhamdulillah saya sedang bercuti sekarang..cuti2 Malaysia!!
Alhamdulillah juga..saya dan rakan2 berjaya menamatkan pre-clinical years selama 2 tahun ini..Alhamdulillah..Alhamdulillah..susah payah nye hanya Allah sahaja yg tahu..

Tahniah untuk sahabat2 yg telah berjaya 'PASS' untuk Professional Exam aritu..yeahh..it was tough..and personally i admit that i did very bad..almost all papers sy x leh jwb dgn yakin..esp OSPE and MCQ..huhu..but alhamdulillah..Allah mengizinkan saya untuk lulus..Thank you Allah..jika kejayaanku ini adalah satu nikmat dan rahmat daripadaMu, aku bersyukur..jgn lah kau jd kan ia sebagai Istidraj..jauhkan lah ya Allah..

Rehlah di Cherating last weekend..pada awalnya sy x berasa apa2..seronok pon tidak, excited pon bukan..bukan sebab pe..sy masih rasa terkejut dan sedih dgn result..moga Allah meminjamkan kekuatan kepada sahabat2 yg kurang bernasib baik..ameen..xputus2 berdoa dan bersyukur di dalam hati sepanjang perjalanan ke cherating..sy betulkan niat untuk ke program Mahabbah tu..ye..sy ikhlaskan hati untuk muhasabah diri..

alhamdulillah..bg sy program tu berjaya mencapai objektif utamanya..ini pendapat saya lah..muhasabah diri..hati rasa tenang..dan mengeratkan silaturrahim antara kami...dan juga merelakskan minda setelah hampir 2 bulan kami bertungkus lumus untuk 2 major exams..tahniah jugak kepada committees yg dah bertungkus lumus untuk program tu..

and now...skrang cuti..insyaAllah 3 jun nnti sy dan keluarga akan ke Sarawak..bercuti..yeahhh!! saya dan keluarga = mama, ayah dan saya..haha..(lagi 2 org..tinggal!!!)

hurmm..rancangan untuk buka kelas mengaji dan tajwid masih belum bergerak..kat sini ada ustaz dah ajar mengaji..best ni kalo dpt buat kat KL..tgk la nnti mcm mane..moga dipermudahkan..

ok..hari ni sy sgt rajen hadap blog and ubah template and segala bagai..so..nak test..buat la 1 post baru..rase dah boring jugak hadap FB tu snanye..hahaberalih kepada blog plak..Nazir pon dah buat blog skarang..haha..

ok..mari memasak!!! berhenti disini..tata

12 comments:

  1. erk boleh tahan meriah jugak le blog ni. taniah2

    ReplyDelete
  2. sued: naudzubillah..minta dijauhkan..tahniah PM program mahabbah aritu..=)

    dila: skarang plan nak hbs kan baca buku2 yg beli dan yg xsempat baca..hee..ko plak? mai la dtg melaka

    mimy: meriah kann???baru semangat nak tgk blog..haha

    ReplyDelete
  3. eh, baru prasan ade name kat bwh post..haha..
    saje je..boring2..=P

    ReplyDelete
  4. bagus nazir..cuti ape plan? study jgk ke?
    haha

    ReplyDelete
  5. salam2.at last!!carik jugak jejak kamu.akhirnya ketemu~
    jom gather2 cuti samer nnti:D
    btw,rindu la<3

    ReplyDelete
  6. meri: yeap..sy juga sudah lame cari jejak kamu..haha

    syahmi: nazir baru lg..syahmi dah jd blogger hebat..=)

    ReplyDelete
  7. aduhh,lame da tak bace blog nie...

    ReplyDelete
  8. anis: oowhh..tq sebab sggah aniss!!=)

    ReplyDelete
  9. ;).. tau ke aniss mane nie.hoho

    ReplyDelete