Wednesday, August 3, 2011

Ramadhan Kareem ;)

salam alaik...=)

Alhamdulillah dengan izin nya, bertemu lagi dgn ramadhan..
sejak masok smap..ni lah 1st dpt pose sebulan kat umah..

ramadhan bulan mulia..
so sy nak minta maaf kepada sesape shje..
jom beribadah dgn seikhlas hati...
jom berpuasa, bukan je tahan lapar dhaga, tp larangan2 yg boleh membatalkan puasa gak..

jom bgn qiyam!!

buat solat taubat, solat tahajjud
sucikan hati..
moga Allah terima taubat kita..ameennnn

jom buat solat hajat!!
moga Allah perkenankan permintaan kita..

jom buat istikharah!!
moga Allah menunjukkan pilihan yg terbaik untuk kita..insyaAllah

jom bace Quran!!
bace dgn khusyuk, semoga dekat di hati kita..

jom gi tarawikh!!
sy sgt suke dgr imam kat sini punye bacaan..so dpt solat dgn khusyuk..alhamdulillah.
=)

jom study!! (tgk la tah bila ceq nak bukak buku ni..hehe)
cuti tinggal lagi sebulan..tp mcm blur2 ket..nak study pe ek untuk paeds?
embryology kne mantap, kne taw normal values untuk budak2..hmmmm..lagi??

alrite,
selamat menjalani ibadah puasa..
slamat berbuka..
jangan membazir..beli sikit2 je kat bazar tu..
babai..
=)

3 comments:

  1. ko bijak dah...tak payah study..he3..

    ReplyDelete
  2. anas: tq!! =D

    aizat: aku taw ko tgh pulun study ni kannnn..haha

    ReplyDelete