Sunday, June 21, 2009

becoz u're my hero....

salam...

today is father's day...HAPPY FATHER'S DAY AYAH!!!

ayah...
aku bersyukur kerana diberi peluang untuk bertemu insan yang bergelar ayah pabila ku lahir ke dunia ini...dpt menatap wajahnya..menyalami tangannya ,memeluknya dan mencium pipinya...

sungguh..aku bersyukur...kerana ada insan yang lahir ke dunia ini tanpa sempat menatap wajah ayahnya...

ayah yang x pernah menjentik aku walau sikit pon...adik2 aku pon sama...that's why kitorang manja sgt....

mintak pape kat ayah sure dapat...ayah x pernah hampakan kami...
and slalu nak yang terbaik buat anak2 nya...thanx ayah..

ayah nak kitorang hidup senang...xnak kitorang rasa susah..ayah slalu bg yang terbaik pd kami...
that's why we love u ....hehe

seorang ayah akan berbangga dgn kejayaan anak2nya...yep..of course la kan...xkan nak sedih plak...huhu..dan aku nak ayah berbangga dgn kami...

so....snanye blank ni...huu...

HAPPY FATHER'S DAY AYAH...
thanx mendidik, menjaga, dan membesarkan kami dgn baik...
semoga menjadi ayah yang paling bahagia di dunia dan akhirat....ameenn...
i love you....

7 comments:

  1. How to be a daie dentist??June 21, 2009 at 10:05 PM

    i like this =)

    ReplyDelete
  2. thanx...and i would like to quote ur words..

    " i wish i can crown him with a special crown in his life after death..as a reward for him for tarbiyah me to become an anak yang soleh..i want to be the person who will bath him, kafankan dia , be the imam of his jenazah prayer, and be the one who enter his raudhah minriyadil jannah to bury his jenazah"

    i like this..=P

    ReplyDelete
  3. p/s: indulgence yang sedap ..kan?...^_^

    ReplyDelete
  4. All About DEntist and DaieJune 22, 2009 at 10:41 AM

    thanks miss fatiiiiiiiin for quoting...i know you will quote it..hehehe..indulgence??kempunan lagi..xcukup duit nak beli..\(^-^)/

    ReplyDelete
  5. thanx cik kumbang....

    to en. dentist...
    credit to me ryte for quoting ur words??..haha

    it sounds like ustz mahfuth laaa...fatiiinnn

    dah agak da sure x bli nye..hehe

    ReplyDelete
  6. Dentist means nothing without Iman..June 23, 2009 at 9:12 AM

    mst la..ust mahfuth mmg feveret..kalau kawen nanti nak ajak dia dtg walimah..suruh dia doa..huhuhu

    ReplyDelete